فوم الاستومری | فوم الاستومریک

فوم الاستومری چیست؟

فوم الاستومری معمولا در تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایشی استفاده می شود. همانطور که از نام آن نیز مشخص است گروهی از صنایع عایق بندی بر اساس نوع الاستومریک با سلولهای بسته و ساختار مناسب می باشد. فوم الاستومری دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ بخار بوده و عایق مناسب و متراکمی بر روی تاسیسات می باشد. پس از محاسبه ضخامت عایق مورد نیاز به جهت جلوگیری از اتلاف انرژی می توانید از عایق الاستومری استفاده نمایید.

فوم الاستومری

طرز استفاده از فوم الاستومری

فوم الاستومری لوله ای و یا فوم الاستومری رولی با انعطاف پذیری بالا تولید می شود. لوله ها جهت چسباندن از دوسر بریده شده اند. از لوله های عایق می توان همزمان با نصب لوله های اصلی تاسیسات و یا پس از نصب آن ها استفاده کرد. این لوله ها را می توان به صورت طولی و از مفصل ها توسط چسب فورمیکس چسباند. فوم الاستومری رولی (فوم الاستومری ورقه ای) را می توان برای عایق کاری لوله های با قطر بیشتر از 5 اینچ و یا کانال های تهویه هوا به کار برد. در صورت نیاز فوم الاستومری رولی را می توان به صورت پشت چسبدار نیز استفاده نمود. جهت تضمین عملکرد سیستم باید به صورت مناسب اجرا گردد و در صورتی که به درستی اجرا نشود عملکرد سیستم بهینه نخواهد بود.

تکنولوژی پاک:فوم الاستومری لینکران کمترین میزان آلودگی را در محیط زیست ایجاد نموده و با طول عمر بالای خود در این زمینه سرآمد می باشد.

موارد استفاده و مزایا فوم الاستومری

فوم الاستومری لینکران با ویژگی فوق انعطاف پذیر و الاستیک بودن خود ، در کلیه سطوح مانند سطوح T شکل و
L شکل که اجرای آنها دشوار می باشد به راحتی و بسیار ساده نصب می گردد و صرفه جویی مناسبی در زمان و نیروی کار صورت می پذیرد.
فوم الاستومری لینکرانlinkran مقاوم در برابر آتش است و در حین حریق به شعله اجازه پیشروی در محلات افقی و عمودی را نمی دهد. با این ویژگی ساختار ، اطمینان کافی محافظت در برابر حریق را هنگام نصب روی تاسیسات ایجاد می نماید.
لینکران که با چگالی مناسب و ساختار سلول بسته تولید می شود مانع عبور رطوبت و بخار آب شده و عملکرد طولانی مدت با اطمینان کافی را مهیا می نماید.
ضریب انتقال حرارت مهمترین ویژگی عایق می باشد. هوای حبس شده در سلول های بسته لینکران خاصیت هدایت حرارتی را کم کرده و کاهش قابل توجهی در انتقال حرارت ایجاد مینماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *