سندیکای تاسیسات ایران

توافقات سندیکای تاسیسات ایران با سازه پایدار الهیه

طی نشست شرکت سازه پایدار الهیه (لینکران) با جناب اقای مهندس همایون ابراهیمی، دبیر سندیکای تاسیسات ایران، مورخه دوازدهم اسفند نود و هشت ، توافق به عمل آمد که لینکران بخشی از امور مربوط به پوشش خبری فعالیت های سندیکا را برعهده بگیرد. و همچنین لینکران در سایت و کلیه فضاهای مجازی وابسته به خود، اخبار سندیکای تاسیسات ایران را درج نماید.
سندیکای تاسیسات ( سازه پایدار الهیه - لینکران )
تا باشد که بتوانیم رسالت خود را در جهت پیشرفت هر چه بیشتر فرهنگ تاسیساتی کشور با حمایت از سندیکای تاسیسات ایران رقم بزنیم.

جناب آقای مهندس ابراهیمی در این جلسه فرمودند: سندیکای تاسیسات ایران، در راستای هدف بالا بردن صمیمیت بین اعضا در روز 26 فروردین جشن بزرگ نوروزی برای گرد همایی خانواده تاسیساتی کشور را برگزار میکند.  ایشان برای بالا بردن سطح علمی و فنی تاسیساتی کشور به میزان زیادی برای شرکت در کمیته ها اشاره داشت. کمیته هایی با عناوین، کمیته تاسیسات و تجهیزات، کمیته نفت و گاز، کمیته نگهداری و تعمیرات (نت )، کمیته bt، کمیته تشخیص صلاحیت بندی، کمیته آب و فاضلاب، کمیته امور عمومی، کمیته انرژی تجدید پذیر، کمیته تهیه و نصب تجهیزات صنعتی و کمیته های عمومی از جمله کمیته های فعال در سندیکای تاسیسات هستند. که برنامه تشکیل این کمیته ها در ابتدای سال نود و نه از همین وب سایت و شبکه های مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

ایشان در ادامه فرمودند جامعه سندیکای تاسیسات ایران قدمتی شصت ساله دارد،  لزوم استفاده از این تجربه بالای انجمن سندیکای تاسیسات را فرهنگ سازی در زمینه استفاده از شبکه های مجازی و سایت دانست. ایشان خاطر نشان کردند که برای پیشرفت بیشتر خانواده تاسیات کشور ابتدا باید در تعامل های دو نفره را بیاموزیم. در صورتی ما خود را در ارتباط های کوچکتر مسلط کنیم آنگاه تبادل اطلاعات در انجمن و کمیته ها بسیار مفیدتر و پربارتر بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *